förlåt jag är naiv naiv naiv

Fransk musik och mörk choklad som bara får en att vilja klä sig i bruna långkjolar och aldrig någonsin vara någon annanstans än på bibliotekscaféet med en kaffekopp att värma händerna runt.
Det är trevligt när hemma blir ett ställe där ingen kontrollerar vad man gör så att man egentligen bara kan göra exakt det som faller en in och det är därför som den här helgen är så bra då bara jag och pappa är hemma för pappa bryr sig egentligen innerst inne exakt lika inte alls som jag om saker som borde göras.
Men jag blir nästan förtärd av det kaotiska leverne som omger mig för mitt rum och mitt liv ligger omkullkastat utan ordning. Jag gillar det men det förtär mig. Och två av låtarna på min Augusti(i helvetet)-lista har nåt att göra med Gula Blend för Stefan Sundström är hemsk men tryckande och för att Markus Krunegård är Markus Krunegård och för att Gula Blend låter vackert.  


Kommentarer
Postat av: Uggla

Alltså bruna långkjolar. Det är bland det finaste.

2010-08-29 @ 10:57:06
URL: http://janeytagaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0