Happy birthday to you .....

Min syster fyller hela arton år i morgon och dett har lett in mig i tankebanor om huruvida det kommer att komma något sorts brev från någon sorts myndighet, fullspäckat med överdrivet formella formaliteter eller om det bara ..... blir. Liksom kommer man att via brev eller liknande dubbas till myndig eller blir det bara så utan vidare uppståndelse och högtidligheter? Vi får se imorgon helt enkelt så ja, fortsättning följer...

I alla fall så står det för tillfället en extremt lockande prinsesstårta i vår kyl, och det borde vara olagligt att ha en tårta i en kyl utan att man får äta upp den med tanke på vilket överjordiskt sötsug man har när man kommer hem från skolan. Nu går jag i alla fall in i en tid av tårta. Först på Annas födelsedag, sedan hennes partaj, sedan släktpartajet, sedan min födelsedag och sedan alla kusiners partaj.
Tårtdieten kallas det.

Kommentarer
Postat av: signe

partaj. herregud vilket ord.

2010-01-29 @ 15:13:46
Postat av: Teknetium 43

A:et fyllde 18 i början av januari. Vi har mest fokuserat på hans möjlighet att köpa taxfree-sprit på Ålandskryssningen. Vi hade stora förhoppningar på att han skulle göra det när han åkte på en sån förra helgen, men ack, det gjorde han inte!

2010-01-30 @ 00:54:16
Postat av: jag

Men Gud, jag skulle vilja se en full A:et som svänger på sin A-linjeformade frisyr. Men Knarkarn däremot...morrrrrrr...

2010-02-01 @ 09:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0