You did what you did to me now it's history I see, here's my comeback on the road again.

Ikväll tänker jag spendera kvällen med någon sorts (ursäkta ordet som komma skall) gymnasieorgie, gymnasiebonanza, gymnasiefreakpanic-overview(fråga mig inte om vad som menas med det dock). Jag har lite panik över att jag har lagt gymnasievalet i den förtretliga filen Framtidens Problem, där saker hamnar och skjuts på för alltid eftersom att den där Framtiden aldrig tycks komma och landa famför tårna på en. Men nu tar jag tag i det. Jag erkänner för mig själv att jag bara har tvångsföljt Glee eftersom att det verkar vara kul att ha en serie att följa. Och istället sitter jag här vid datorn och ska försöka sniffa rätt på en massa information. Wish me luck. Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0