But I know you would kill me if you could stand the sight of blood

Två saker som jag har tänkt på skulle kännas verkligt bra:

* Vara ute på promenad med en häst i ett grimskaft. man kan prata med dem, lugna dem, gosa med dem.

* Ha ett fast volontärarbete på t ex Öppen Gemenskap för när jag gick förbi där någon natt såg jag att de söker volontärer, jag stannade inte nog länge för att se vad de ville ha volontärer till för uppgifter, men jag skulle kunna tänka mig att typ städa och diska i Öppen Gemenskaps lokaler eller baka eller sälja cyklar eller vad som helst, tidsfördriv är kul och att känna sig behövd är kul. Man kanske måste vara över arton dock men det är jag snart ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0