Du kunde aldrig, du kunde aldrig säga nej till nånting.

"Om inga andra fick det bättre, så varför skulle just du? Med andra menar jag mig själv, ja jag kan erkänna det nu. "

 Lyssnar på Regnet i Södertälje, och idag är en dag av saker som blir gjorda. Dricker kaffe, ska sy nu sen plugga och se på Bonde söker fru. Ser mest fram emot Bonde söker fru.

Det jag tänker på och det fina är; tanken på när det är ljust ute igen och tanken på att sitta med benen uppdragna i nån stor skjorta i morgonvärme och äta citronrån ute i en stuga vid Bottenviken.


Kommentarer
Postat av: linnea

jenny. lenny. kenny. renny. jenny. hej.

du är fin. len. söt. en blomma. kanske ett blad.

2011-11-09 @ 21:04:39
Postat av: jenny

hahaha <3 det känns bra för då jag ibland har undrat om någon nånsin har skrivit dikter om mig såsom jag skriver dikter om andra så vet jag nu att det finns i alla fall en.

2011-11-09 @ 23:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0