I still got my shy lips.

Anna och Signe åkte nyss hem, vi åt ostkrokar och drack läsk, precis som om vi vore små, och sen pratade vi mest. Var på stan idag som alla andra dagar den här veckan fast idag träffade jag Linnea och hennes kompis från Gällivare också, det var fint för har saknat. räknade matte, det gick inte bra.
har ingenting att göra nu, så tänkte fortsätta svara på dendär listan. 

 Någonting jag ångrar.

Massor av saker som alla skulle kunna klippas ihop till en kortfilm med soundtracket "I should have kissed you when I had the chance" av casiotone. För, det mesta jag ångrar har väl att göra med att "Å nej jag var för blyg inte heller nu vågade jag *insert ömhetsbetygelse here*, i better drink my own piss". när man väl gör såna saker ångrar man det ju NEVAH (förutom kanske kulturnatta) (eller kvällen jag for på skarren) (plus massa andra tillfällen). a okej, man kan ångra sånt, men även om man kommer ångra det sen så är det lika bra att göra det ändå för man kommer ångra att man inte gjorde det mer än man ångrar att man gjort det. 

Jag ångrar allt jag har ogjort och jag ångrar allt jag har gjort.

Ångrar också när jag aldrig tog den där killens nummer på trästock ifjol. kan ju inte dra hela historien on the internet men jag fattar nånstans att det hade kunnat förändra massa grejer och det är något jag ångrar. 

Typ av killar jag faller för.

Äldre, musikaliska, svårförståeliga och svårhanterliga, allmänt svåra typ, skäggstubbiga, romantiska, douchebagiga, nyckelbeniga, revbeniga, höftbeniga, men också de mjuka, lockiga, svettiga, sexuella, roliga, sjukliga.

sen så tänker jag på mörkröda läppar och mjuka kinder och öron med små små genomskinliga arga hårstån och ett födelsemärke på.

sen så tänker jag på god lukt. inte parfym eller så men;

ylletröjor som luktar varmt och svett och lockigt hår som luktar utomhus eller

när han kröp in under täcket nybadad och hans hår var fortfarande blött och mitt hår blev också blött för vi låg med pannorna mot varann och han luktade nybadad och ren och hans utandningsluft genom näsan var varm och söt. 

sånt kan jag inte hålla mig inför sånt faller jag för självklart. jag kanske säger lukt som mitt största till och med.

 

Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Jag tror väl inte någon reagerar på något särskilt sätt när de ser sig i spegeln, det är något man sett en miljon gånger minst, så som allt som man ser en miljon gånger känns det väl mest som K Bry. Fast ibland ser man ju bättre ut, kanske fin i håret eller bra hy eller nåt sånt, sen ibland ser man ut som ett regelrätt monstrum. Då kan man tänka på att även om alla andra också tycker att man ser ut som ett monstrum så kan de ju inte säga det till ens ansikte och what you don't know can't hurt you, medans om man ser extra bra ut nån dag så kan nån säga det om man har tur. hela den funktionen, det är en bra grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0