Take a fresh grip on your bullet-proof mask

sweetheart, are you fast asleep?
good,
'cause that's the only time when i can really
speak
to you.
and there is something that i've locked away

a memory
that is too painful
to withstand
the light of day.

ligger i den blå sängen och lyssnar på pink floyd och kent men måste ändå stå mitt i hallen i epicentrat mitt i natten och tala om att jag inte vet vad jag ska göra. och luktminnet vet jag inte vad jag inte heller vad jag ska göra av längre. spenderar sen min morgon med att åka till strömpilen för att köpa godis men det bra erbjudandet fanns inte kvar men då var jag liks där, that's how they get you.

tar min veckas första helkväll hemma ikväll. sysslar mycket med att lyssna på atom heart mother och redigera bilder i den här stilen;






redigerar alla mina bilder såhär just nu, älskar både det mörkblåa plus vita och de mer brunaktiga tonerna mot grått och vitt, jag ska typ göra redigering till en egen kategori på min blogg, jag har ingen aning, ni kanske tycker att jag fullständigt suger på att redigera men så länge jag inte vet om det så tycker jag ändå att det är kul att göra. att ha kul=roligt. 

nu börjar snart bonde söker fru, det kommer äga. 


Kommentarer
Postat av: den lena leneja

DU E SÅ FIN

2011-11-17 @ 22:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0