Helt bortglömd över en natt, omringad av hjälp.

HeHe tänkte göra lista igen. Fast hoppar över allt som jag svarade på i förra för annars skulle det bli sjukt drygt för alla inblandade. tänkte gå bakifrån också ba så ni vet eller förresten jag svarar typ bara på de jag pallar svara på.

Dag 25 – Min favorithögtid.

Påsk är lätt sämsta men det hör inte hit. Nyår har varit bästa i tidiga ungdomsår, alltså när fascinationen för jul avtog. när jag var liten tänkte jag att jag aldrig skulle sluta älska jul men vadå, om det gick skulle väl alla i alla åldrar göra det, det var så kul att älska julen. I alla fall, nyår var bra för man fick åka bil till stan mitt i natten och se på fyrverkerier, älskar att åka till stan på otippade tidpunkter, t ex tog bussen till stan tjugofem över noll noll en gång i somras på en veckodag för att kunna komma fram klockan två och få umgås med en person nyktert som aldrig var nykter i somras, det var fint, eller det var av princip en fin sak av mig att göra, ungdomsromantiskt. sen den natten, på bussresan på ettans ultrabuss träffade jag en ny person helt ur det blå, älskar sånt, så det ägde. 

Men ja. För att med svansen tucked in between my legs återvända till ämnet så ja, nu i nuläget är kanske den bästa högtiden helgen valborg/första maj, den har allt. 


Dag 24 - Mitt favoritprogram.

Bonde söker fru, lätt. alltid älskat kommer alltid älska.

Dag 23 – En låt som får mig att gråta.

Noah And The Whale – My Door Is Always Open 

jag menar, texten, kan inte ens välja ut ett exempel för att allt äger. ett i lyrik mästerverk. 


dethär var för tråkigt, nu går jag i säng. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0